Go To Brand – informacje na temat konkursów 2018, 2019, 2020, 2021

Perspektywa dotacyjna 2014-2020 została zakończona, jednakże w nowej perspektywie finansowej 2021-2027 przewidziano kontynuację działań, związanych z promocją polskich MŚP na rynkach zagranicznych, rozpoczętych w ramach projektów Go To Brand.

👉 Zachęcamy zatem do zapoznania się z informacjami na temat działania 2.25 FENG – Promocja Marki Innowacyjnych MŚP

Archiwum

Go To Brand 2021 – EXPO 2020 Dubaj

W 2021 roku przewidziany został konkurs Go To Brand 2021 w formule EXPO 2020 Dubaj – podobnie jak w przypadku konkursu nr 7/2020 w ramach poddziałania 3.3.3 PO IR; Go To Brand – EXPO 2020.

Powyższe wynika z faktu przesunięcia o rok wystawy EXPO 2020 oraz zmian wprowadzonych w programie promocji.

Jest to konkurs mający na celu wsparcie finansowe uczestnictwa w działaniach objętych Programem promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie Expo 2020 w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie).

  • planowane ogłoszenie konkursu: 27 stycznia 2021 r.
  • planowane rozpoczęcie naboru wniosków: 26 lutego 2021 r.
  • planowane zakończenie naboru wniosków: 29 marca 2021 r.
  • planowana pula środków: 50 mln złotych:
    • dla projektów zlokalizowanych w województwie mazowieckim: 15 000 000,00 zł
    • dla projektów zlokalizowanych w województwach innych niż mazowieckie: 35 000 000,00 zł
  • Termin realizacji Programu: 2 marca 2020 r. – 30 września 2022 r.

INFORMACJE ARCHIWALNE

Go To Brand 2020

Konkurs został ogłoszony w dniu 9 stycznia 2020 r.sprawdź szczegóły !

  • rozpoczęcie naboru wniosków: 11 lutego 2020 r.
  • zakończenie naboru wniosków: 11 marca 2020 r. (godz. 16:00)
  • pula: 300 mln złotych
  • konkurs dla regionów słabiej rozwiniętych (poza woj. mazowieckim)

Dowiedz się więcej informacji na temat poddziałania Go To Brand

Go To Brand 2019

Wyniki konkursu Go To Brand 2019 !

Informacje na temat zakończonego konkursu nr 5/2019

  • ogłoszenie konkursu: 25 stycznia 2019 r. – szczegóły
  • rozpoczęcie naboru wniosków: 25 lutego 2019 r.
  • zakończenie naboru wniosków: 4 kwietnia 2019 r. 
  • konkurs zakończony

Informacje na temat specyfiki konkursu Go To Brand 2019

Informacja na temat liczby złożonych wniosków w konkursie Go To Brand 2019

Szczegółowe informacje na temat poddziałania Go To Brand 2019 – zapraszamy na bezpośrednią stronę poddziałania 3.3.3 PO IR Go To Brand

Go To Brand 2018

Go To Brand 2018 - dofinansowanie na rozwoj eksportuInformujemy, że w dniu 1 marca 2018 roku Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła konkurs nr 4 w roku 2018 dla poddziałania GO TO BRAND – 3.3.3 PO IR – WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK PRODUKTOWYCH

SPRAWDŹ WYNIKI KONKURSU ! >>>

Nabór wniosków w terminie: od 04 kwietnia 2018 r. do 08 maja 2018 r. (w ostatnim dniu naboru do godz. 16:00:00).

Go To Brand 2018 – Rodzaje projektów podlegających dofinansowaniu: dofinansowanie mogą otrzymać przedsiębiorcy realizujący projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach objętych programem promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych i/lub uczestnictwa w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowych programach promocji, w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.

Go To Brand 2018 – Rodzaje podmiotów mogących ubiegać się o dofinansowanie: wyłącznie podmioty spełniające kryteria mikroprzedsiębiorcy, małego lub średniego przedsiębiorcy i prowadzący działalność gospodarczą na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej potwierdzoną wpisem do odpowiedniego rejestru.

Go To Brand 2018 – Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów:

1) zlokalizowanych w województwie mazowieckim wynosi 30 000 000 zł;

2) zlokalizowanych w województwach innych niż mazowieckie wynosi 120 000 000 zł.

Go To Brand 2018 – Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu w przypadku:

Go To Brand 2018 - dofinansowanie na rozwoj eksportua) jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 500 000 zł,

b) co najmniej dwóch programów promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 1 000 000 zł,

c) branżowego programu promocji wynosi 1 000 000 zł,

d) branżowego programu promocji i co najmniej jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 1 000 000 zł.

Maksymalna intensywność dofinansowania wynosi:

1) w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;

2) w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego oraz pomocy de minimis na sfinansowanie pozostałych kosztów projektu – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;

3) w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci tylko pomocy de minimis w zakresie kosztów projektu:

– do 60% – dla średniego przedsiębiorcy;

– do 75% – dla małego przedsiębiorcy;

– do 80% – dla mikroprzedsiębiorcy z województwa mazowieckiego;

– do 85% – dla pozostałych mikroprzedsiębiorców.

Go To Brand 2018 – Rodzaje kosztów kwalifikujących się do dofinansowania:

a) koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie,

b) koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,

c) koszty szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,

d) koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych w zakresie i według stawek określonych w przepisach w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju,

e) koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych,

f) koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego,

g) koszty reklamy w mediach targowych,

h) koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach,

i) koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej,

j) koszty informacyjno-promocyjne projektu. Szczegółowe informacje na temat kosztów oraz działań promocyjnych podlegających dofinansowaniu znajdują się w Regulaminie konkursu, w szczególności w § 5. Zasady przeprowadzania konkursu Szczegółowe informacje na temat zasad wyboru projektów oraz przeprowadzania konkursu znajdują się w Regulaminie konkursu. Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu – 80 dni od dnia zamknięcia naboru wniosków o dofinansowanie.

NOWOŚĆ: Możliwość rozliczania wydatków w projekcie metodą uproszczoną – na podstawie kwot ryczałtowych

Dokumentacja konkursowa

Pełna treść ogłoszenia o naborze