Copywriting

 

Copywriting – pisanie tekstów reklamowych, tworzenie sloganów i przygotowywanie scenariuszy reklam

Copywriting to pisanie tekstów reklamowych, tworzenie sloganów i przygotowywanie scenariuszy reklam. Istotą copywritingu jest kreatywność w tworzeniu przekazu reklamowego w taki sposób, żeby był on oryginalny, nowatorski i przykuwał uwagę potencjalnych nabywców.

copywritingCopywriterzy wykorzystywani są powszechnie w każdym rodzaju reklamy, tak w reklamie tradycyjnej (oferty, ulotki, broszury, katalogi, direct mail, spoty reklamowe itp.), jak również w reklamie iternetowej, która dziś zwraca największą uwagę (np. banery czy treści na stronach WWW). To właśnie w tym zakresie copywriting ma najwieksze wzięcie, gdyż odpowiednie pisanie tekstów reklamowych dla powstających bądź już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych bądź pozycjonujących oraz odpowiednio skonstruowane komunikaty reklamowe, przekładają się bezpośrednio na lepsze indeksowanie strony internetowej w wyszukiwarce oraz skłaniają potencjalnych nabywców do tego, aby przeczytali bardziej obszerne treści dedykowane danym produktom bądź usługom, w celu podjęcia decyzji zakupowej.

Copywriting, czyli pisanie tekstów reklamowych, ale także tworzenie scenariuszy reklam oraz kluczowych sloganów i komunikatów stanowi bardzo istotny element działań w zakresie content marketingu. Jest on powszechnie wykorzystywany nie tylko pod kątem treści pisanych na własnej witrynie internetowej, ale także dostępnych za pośrednictwem narzędzi SEM (media społecznościowe, newslettery, blogi, newsy e-PR itp.).

Copywriting jest zatem niezbędnym elementem tworzenia przekazu reklamowego, który bezpośrednio oddziałuje na potencjalnego nabywcę. Nie jest możliwe przygotowanie skutecznej reklamy bez zadbania o jej odpowiedni content. Ma to szczególne znaczenie przy tworzeniu treści na witrynach internetowych oraz konstruowaniu artykułów pozycjonujących. W tym zakresie copywritng musi wykazać się zarówno kreatywnością – tworząc interesującą treść z oryginalnym przekazem reklamowym, jak również dbałością o to, aby stworzony content był zgodny z regułami SEO (tzw. seo fiendly).

Jako firma prowadząca kompleksowe działania w zakresie Inbound Marketingu w ramach świadczonych usług oferujemy także sprawdzony copywriting:

1. tworzymy treści reklamowe dedykowane contentowi witryn internetowych,

2. piszemy teksty reklamowe pod kątem artykułów pozycjonujących,

3. uwzględniamy copywriting w tworzeniu newsów oraz artykułów dla mediow (e-PR)

Zapraszamy do kontaktu.