Inbound Marketing

Inbound Marketing, czyli marketing przychodzący

Inbound Marketing, czyli marketing przychodzący jest strategią marketingową nastawioną na podejmowanie takich działań, które pozwolą potencjalnym klientom – nabywcom produktów bądź usług – odnaleźć samodzielnie sprzedawcę, tzn. autora przekazu reklamowego.

inbound marketingInbound Marketing (marketing przychodzący) ma na celu zbudowanie świadomości marki poprzez ogół działań marketingowych stanowiących opozycję do działań tradycyjnych, tzw. outbound marketingu, do których zaliczyć można np. sprzedaż bezpośrednią, telemarketing, direct mail, udział w targach branżowych, reklamę drukowaną BTL, reklamę outdoor, reklamę w radio lub telewizji . Inbound Marketing (marketing przychodzący) realizowany jest zatem poprzez różne formy marketingu kontentowego (content marketing), jak np. optymalizacja SEO, newslettery, blogi, media społecznościowe. Inbound Marketing (marketing przychodzący) – z punktu widzenia realizacji strategii – kładzie duży nacisk na działania SEO/SEM. W tym kontekście istotny jest zatem content marketing, który ma na celu zbudowanie na tyle interesującej treści, żeby określona witryna była lepiej widziana przez wyszukiwarki internetowe, a tym samym, aby łatwiej było ją wyszukać w sieci. Ogół działań SEO/SEM wspierany jest w tym przypadku poprzez aktywność na blogach, działania promocyjne w mediach społecznościowych, newslettery oraz wszelkie inne aktywności, które pomogą potencjalnemy nabywcy odnaleźć informacje na temat produktow oferowanych przez sprzdawcę.

Inbound marketing (marketing przychodzący) – z punktu widzenia działań SEO/SEM – duży nacisk kładzie na analitykę. Ważne jest bowiem, aby autor przekazu reklamewego wiedział w jaki sposób najskuteczniej pozyskuje leady i na tej podstawie odpowiednio modyfikował swój przekaz reklamowy oraz optymalizował content.

Zajmujemy się profesjonalnym i kompleksowym doradztwem marketingowym. W tym kontekście świadczymy usługi zarówno w zakresie tzw. marketingu tradycyjnego (outbound marketing), jak świadczymy usługi doradcze oraz prowadzimy projekty pod kątem inbound marketing.

Skorzystaj z usług inbound marketing – daj się znaleźć swoim klientom!

Marketing przychodzący realizowany za naszym pośrednictwem obejmuje poniższe obszary działań:

  1. analizę aktualnego contentu na stronie internetowej z punktu widzenia jego wartości marketingowej oraz wskazanie sugerowanych korekt
  2. optymalizację SEO – wyszukanie optymalnych fraz wraz z informacją o liczbie zapytań w wyszukiwarce oraz przygotowanie i zoptymalizowanie contentu na stronie internetowej, w celu lepszego indeksowania przez wyszukiwarki internetowe
  3. content marketing – przygotowywanie treści przekazu reklamowego we wszelkiego typu mediach reklamowych, w tym w szczególności na stronie internetowej
  4. copywriting – przygotowywanie odpowiednich tekstów reklamowych i sloganów
  5. działania w zakresie e-PR – relacje z mediami elektronicznymi

Zapraszamy do kontaktu.