1.2 Internacjonalizacja MŚP (2021) - Polska Wschodnia

RP CONSULTING | doradztwo biznesowe, internacjonalizacja, dotacje UE

Doradztwo i outsourcing (marketing B2B, sprzedaż B2B, rozwój eksportu), pozyskiwanie i rozliczanie dotacji UE

  • Home
  • O Mnie
  • Oferta
    • Outsourcing (marketing i sprzedaż B2B)
      • Dedykowane bazy danych B2B
      • Generowanie leadów B2B
      • Interim Sales Manager B2B
      • Interim Marketing Manager B2B
      • outsourcing zarządzania sprzedażą B2B
      • Outsourcing działu marketingu
    • Doradztwo biznesowe
      • Doradztwo strategiczne
      • Doradztwo eksportowe
        • Strategie internacjonalizacji
        • Badania marketingowe rynków zagranicznych
      • Doradztwo w marketingu i sprzedaży B2B
        • Doradztwo w sprzedaży B2B
        • Doradztwo w marketingu B2B
        • Marketing dla małych firm – sprzedaż B2B
        • Sprzedaż i marketing dla nowopowstałych firm B2B
        • Sprzedaż i marketing dla startupów B2B
        • Inbound Marketing
        • Content Marketing
      • Marketing strategiczny
        • strategie marketingowe
        • Analiza rynku i konkurencji
    • Internacjonalizacja
      • Strategia internacjonalizacji
      • Poszukiwanie partnerów handlowych
      • Outsourcing sprzedaży eksportowej
    • Dotacje UE
      • Dotacje Eksportowe
      • Dotacje na cyfryzację
      • Dotacje na innowacje
      • Dotacje B+R
      • Dotacje na inwestycje
      • rozliczanie dotacji
  • Realizacje
  • Fundusze 2021-27
    • FENG – Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki
      • Ścieżka SMART – 1.1 FENG
      • Promocja Marki Innowacyjnych MŚP – 2.25 FENG
    • FEPW – Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027
      • Automatyzacja i robotyzacja w MŚP – 1.2 FEPW 2021-2027
      • Gospodarka o obiegu zamkniętym w MŚP – 1.3 FEPW
      • Wzornictwo w MŚP – 1.4 FEPW
    • FERS – Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego
    • FERC – Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
    • FEnIKS – Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Śr.
    • Fundusze Europejskie dla Regionów 2021-2027
  • Blog/Informacje
  • KONTAKT
Internacjonalizacja / 1.2 Internacjonalizacja MŚP (2021) – Polska Wschodnia
1.2 Internacjonalizacja MŚP PO PW

1.2 Internacjonalizacja MŚP (2021) – Polska Wschodnia

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na temat działania 1.2 Internacjonalizacja MŚP (2021) realizowanego w ramach programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020

Udostępnij ten artykuł
Share on print
Print
Share on email
Email
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
Linkedin
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
Whatsapp

Najczęściej czytane

  • Doradca marketingowy / konsultant marketingowy - RPConsulting.pl

    Doradca marketingowy / Konsultant marketingowy – czy warto korzystać?

    Dowiedz się, w jaki sposób procuje doradca marketingowy i w czym może pomóc Twojej firmie. Sprawdź, czy doradca i konsultant marketingowy to synonimy oraz czy warto korzystać z usług agencji marketingowej równocześnie Czytaj więcej →

  • Buyer Persona B2B to Persona Zakupowa w marketingu B2B | RPConsulting.pl

    Buyer Persona B2B – kim jest moja Persona Zakupowa?

    Dowiedz się, jakie znaczenie w marketingu odgrywa Buyer Persona B2B i w jaki sposób ją zbudować? Czytaj więcej →

  • Lejek marketingowy B2B - RPConsulting.pl

    Lejek marketingowy B2B – treści na 3 etapy: TOFU, MOFU, BOFU

    Poznaj lejek marketingowy B2B. Sprawdź, czym są TOFU, MOFU i BOFU. Dowiedz się, jakie treści są właściwe na poszczególnych etapach lejka Czytaj więcej →

  • Prospecting B2B - RPConsulting.pl

    Prospecting w B2B – czym jest i jak przeprowadzić go skutecznie?

    Dowiedz się, na czym polega PROSPECTING w B2B i w jaki sposób przeprowadzić ten proces skutecznie Czytaj więcej →

  • Interim Marketing Manager B2B - RPConsulting.pl

    Interim Marketing Manager B2B – w czym pomoże Twojej firmie?

    Dowiedz się kim jest Interim Marketing Manager i jaka jest jego rola we wprowadzaniu zmian w działaniach marketingowych firm B2B Czytaj więcej →

  • Marketing w firmie B2B - jak usprawnić marketing firmy B2B / RPConsulting.pl

    Marketing w firmie B2B – 3 obszary działań, których usprawnienie poprawi efektywność marketingu w Twojej firmie

    Dowiedz się, jak w 3 prostych krokach usprawnić marketing w firmie B2B. Poznaj kluczowe obszary działań, mające wpływ na pozyskiwanie klientów B2B Czytaj więcej →

  • B2B a B2C marketing – sprawdź najważniejsze różnice

    Marketing B2B i B2C mocno różnią się od siebie. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, aby planować skuteczne działania, skierowane do klientów biznesowych Czytaj więcej →

  • strategia content marketingowa - strategia treści

    Strategia content marketingowa – czym jest i w jaki sposób stosować ją w marketingu?

    Strategia content marketingowa - dowiedz się czym jest, w jaki sposób ją opracować, kto pomoże w jej przygotowaniu oraz jakie korzyści osiągnie Twoja firma w wyniku jej wdrożenia Czytaj więcej →

  • Marketing B2B - RPCONSULTING.pl

    Marketing B2B – czym się charakteryzuje?

    Poznaj czym jest marketing B2B i jakie są podstawowe kanały komunikacji stosowane w tym obszarze marketingu. Czytaj więcej →

  • proces_sprzedazy_etapy_sprzedazy_b2b

    Proces sprzedaży i etapy sprzedaży – jak zaplanować proces sprzedaży B2B?

    Dowiedz się w jaki sposób zaplanować proces sprzedaży B2B oraz jakie są jego etapy. Sprawdź, jak skutecznie nawiązywać kontakty i budować relacje biznesowe. Czytaj więcej →

Artykuły – kategorie

Artykuły – archiwum

  • RPConsulting.pl - logo
    Facebook
    LinkedIn

    biuro@rpconsulting.pl

    Pomocne linki

    Blog

    Oferta

    Realizacje

    O mnie

    Kontakt

    Polityka prywatności

    Kluczowe usługi

    Marketing B2B

    • Doradztwo w marketingu B2B
    • Outsourcing marketingu B2B
    • zarządzanie marketingiem B2B
    • Inbound marketing
    • Content marketing B2B
      • Content Manager B2B
      • Content Writer
      • SEO Copywriting
    • Doradztwo SEO
    • Doradztwo SXO (SEO + UX)

    Sprzedaż B2B

    • Doradztwo w sprzedaży B2B
    • Outsourcing sprzedaży B2B
    • Zarządzanie sprzedażą B2B

    Dotacje UE – internacjonalizacja

    • Dotacje na rozwój eksportu
    • Strategia internacjonalizacji
    • Badania rynków zagranicznych

    Ostatnio na blogu

    • Doradca marketingowy / Konsultant marketingowy – czy warto korzystać?
    • Event marketing jako skuteczne narzędzie generowania szans sprzedaży oraz budowy marki i wizerunku dla Twojej firmy B2B
    • Buyer Persona B2B – kim jest moja Persona Zakupowa?
    • Lejek marketingowy B2B – treści na 3 etapy: TOFU, MOFU, BOFU
    • Prospecting w B2B – czym jest i jak przeprowadzić go skutecznie?