Inbound_marketing_marketing_przychodzacy

Inbound Marketing

Inbound Marketing, czyli marketing przychodzący jest strategią marketingową nastawioną na podejmowanie takich działań, które pozwolą potencjalnym klientom – nabywcom produktów bądź usług – odnaleźć samodzielnie sprzedawcę – autora przekazu reklamowego.

Marketing przychodzący ma zatem na celu zbudowanie świadomości marki poprzez ogół działań promocyjnych stanowiących opozycję do działań tradycyjnych, tzw. outbound marketingu, do których zaliczyć można np. sprzedaż bezpośrednią, telemarketing, direct mail, udział w targach branżowych, reklamę drukowaną BTL, reklamę outdoor, reklamę w radio lub telewizji.

Strategia w zakresie Inbound Marketing’u realizowana jest najczęściej poprzez różne formy marketingu treści (content marketing), z uwzględnieniem zasad copywriting’u i optymalizacji SEO, w celu publikacji i dystrybucji odpowiedniej jakości treści promocyjnych tworzonych na stronie internetowej, ale także dystrybuowanych w innych kanałach komunikacji (artykuły, infografiki, prezentacje, newslettery, blogi, filmy promocyjne, posty dystrybuowane w mediach społecznościowych itp.).

Marketing przychodzący kładzie duży nacisk na działania SEO/SEM. W tym kontekście istotne jest zachowanie zasad marketingu treści, który buduje na tyle interesujący i merytoryczny content, że określona witryna internetowa jest „lepiej widziana” przez wyszukiwarki internetowe, dzięki czemu łatwiej ją wyszukać w sieci. Ponadto dodatkowe działania SEM, wspierane m.in. poprzez posty czy filmy dystrybuowane w mediach społecznościowych, powodują, że tworzone treści generują dodatkowy ruch przychodzący do witryny.

Działania związane z Inbound Marketing’iem kładą także duży nacisk na analitykę ruchu na stronie internetowej. Ważne jest bowiem, aby autor przekazu reklamowego wiedział w jaki sposób najskuteczniej pozyskuje leady i na tej podstawie odpowiednio modyfikował swój przekaz reklamowy oraz optymalizował content swojej witryny.

Zajmujemy się profesjonalnym i kompleksowym doradztwem marketingowym. W tym kontekście świadczymy usługi zarówno w zakresie tzw. marketingu tradycyjnego (outbound marketing), jak również Inbound Marketing’u.

Inbound Marketing – marketing przychodzący – oferta

Świadczymy usługi doradztwa marketingowego.

W zakresie Inbound Marketing’u realizujemy poniższe obszary działań:

  1. analizę aktualnego contentu na stronie internetowej z punktu widzenia jego wartości marketingowej pod kątem produktów/usług oferowanych przez Klienta oraz wskazanie i tworzenie sugerowanych korekt
  2. optymalizację SEO – wyszukanie optymalnych fraz wraz z informacją o liczbie zapytań w wyszukiwarce oraz przygotowanie i zoptymalizowanie contentu na stronie internetowej, w celu lepszego indeksowania jej przez wyszukiwarki internetowe
  3. Content Writing – tworzenie indywidualnych i wartościowych merytorycznie treści, zgodnych z zasadami SEO – przygotowywanie odpowiedniego i zoptymalizowanego pod kątem wyszukiwarki Google contentu, w celu zwiększenia ruchu przychodzącego do witryny internetowej
  4. Copywriting / SEO Copywriting – tworzenie treści reklamowych, zgodnych z zasadami SEO – przygotowywanie artykułów promocyjnych i pozycjonujących, w celu publikacji na stronie internetowej, mających za zadanie zwiększenie zainteresowania produktami/usługami
  5. Content Marketing – przygotowywanie i optymalizacja treści i przekazu reklamowego pod kątem publikacji na stronie internetowej oraz dystrybucji we wszelkiego typu zewnętrznych mediach promocyjnych (artykuły, infografiki, zdjęcia, prezentacje itp.).

Dowiedz się więcej i zaplanuj działania w zakresie marketingu przychodzącego !

👉 Zaplanuj swoje działania Inbound Marketing’owe

Podziel się - udostępnij
Print this page
Print
Email this to someone
email
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin