Realizujemy usługi w obszarach:
- Marketing Consulting
- Business Development
W ramach obszaru Marketing Consulting oferujemy:
1. Marketing Strategiczny – planowanie marketingowe:
- weryfikacja dotychczas prowadzonych działań marketingowych, jak również ich efektów
- analiza rynku, konkurencji i otoczenia organizacji
- zaproponowanie modyfikacji i nowych rozwiązań dla realizowanej polityki marketingowej
- zaplanowanie, zoptymalizowanie, przygotowanie do wdrożenia skutecznych działań marketingowych
- sformułowanie długofalowej strategii marketingowej
2. Doradztwo marketingowe, w związku z realizowaną strategią marketingową w danej organizacji.
Doradztwo marketingowe / Marketing Consulting
1. Zarządzanie produktem:
- analiza cyklu życia produktu
- wprowadzanie nowych produktów na rynek
- modyfikacja produktów istniejących względem potrzeb rynkowych
- analiza produktów oferowanych przez konkurentów branżowych
2. Kształtowanie polityki cenowej:
- analiza rynku pod kątem cen w danym segmencie produktowym oraz porównanie cen produktów konkurencyjnych
- kształtowanie i wdrażanie polityki cenowej na bazie trendów rynkowych
3. Polityka dystrybucyjna:
- analiza rynku po kątem polityki dystrybucyjnej w danym segmencie produktowym
- porównanie modeli dystrybucji stosowanych przez konkurentów
- planowanie i wdrażanie modelu dystrybucji dostosowanego do wybranych grup produktowych oraz ich odbiorców
4. Promocja i reklama:
- analiza polityki promocyjnej stosowanej w danym segmencie rynku / segmencie produktowym / porównanie konkurencji branżowej
- analiza dotychczasowej polityki promocyjnej stosowanej w danej organizacji oraz jej efektów
- planowanie i wdrażanie działań promocyjno-reklamowych na wszystkich płaszczyznach, w odniesieniu do indywidualnych potrzeb danej organizacji (ATL, BTL, Outdoor, Eventy, PR Internet, SEO/SEM/Social Media)
- planowanie i realizacja działań promocyjnych w podziale na Outbound & Inbound Marketing
- przygotowanie budżetu promocyjnego z podziałem na indywidualnie zdefiniowane dla danej organizacji media oraz harmonogramu realizacji zaplanowanych działań (budżet i media plan)
- monitorowanie skuteczności prowadzonych działań promocyjnych
Działania profilowane indywidualnie

Doradztwo marketingowe może być realizowane kompleksowo w zakresie wszystkich aspektów formuły 4xP, jak również może dotyczyć jedynie wybranych zagadnień, co jest praktyką częstą, gdyż doradztwo marketingowe zwyczajowo skupia się na sferze prowadzenia działań promocyjnych i reklamowych oraz promocji wizerunkowej – PR (Public Relations).
W tym zakresie usługi Marketing Consulting mają za zadanie sformułować, wdrożyć i monitorować skuteczną strategię w zakresie promocji i reklamy.
Business Development
Oferowane przez nas doradztwo marketingowe i handlowe uwzględnia także usługi typu Business Development, które mają na celu wsparcie w zakresie planowania i realizowania działań w zakresie aktywnej sprzedaży produktów i usług. Działania te obejmują m.in.:

- wyszukiwanie potencjalnych partnerów handlowych na rynku polskim oraz za granicą
- prowadzenie spotkań handlowych i negocjacji w imieniu naszych klientów
- współpracę przy budowie działu sprzedaży oraz zarządzaniu jego pracą
- analizę efektywności prowadzonych działań
- wdrażanie działań kontrolujących i monitorujących pracę działu handlowego.
Doradztwo marketingowe i handlowe dla Twojej organizacji
- Prowadzisz działania marketingowe, które nie przynoszą Ci założonych efektów ?
- Uważasz, że należy je skorygować ?
- Chciałbyś coś zmienić w realizowanej strategii marketingowej ?
- Planujesz zwiększyć efektywność promocji oraz sprzedaży produktów i usług ?
- … A może po prostu potrzebujesz konsultanta, który spojrzy obiektywnie na Twoją sytuację “z zewnątrz” ?
Zapraszamy do konsultacji !
Zweryfikujemy Twoją dotychczasową aktywność. Wskażemy możliwości usprawnień. Pomożemy poprowadzić Twoje działania !
ZAKTUALNOŚCI / DOTACJE / INFORMACJE GOSPODARCZE – BĄDŹ NA BIEŻĄCO !