Go To Brand 2019 – wyniki konkursu nr 5/2019

Informujemy, że w dniu 14 sierpnia 2019 roku Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) opublikowała listę projektów rekomendowanych do dofinansowania w konkursie nr 5/2019 dla poddziałania Go To Brand (3.3.3 PO IR).

Jest nam tym bardziej miło przekazać powyższą informację, że:

  • na liście projektów rekomendowanych do dofinansowania w konkursie Go To Brand 2019 znajdują się również projekty przygotowane przez RP CONSULTING
  • ponadto tegoroczny konkurs Go To Brand był bardzo trudny, ze względu na liczbę złożonych projektów. Jak wskazują dane, łącznie zarejestrowano aż 1393 wnioski o dofinansowanie, co jest liczbą niewiele mniejszą niż łącznie we wszystkich poprzednich 4 naborach organizowanych w latach 2016–2018, podczas których do PARP wpłynęło 1999 wniosków o dofinansowanie.

W konkursie Go To Brand 2019 dofinansowano ostatecznie:

  • 770 projektów
  • na łączną kwotę 212,33 mln złotych
  • 197 z powyższych projektów zlokalizowanych jest w województwie mazowieckim.

Wszystkim Beneficjentom serdecznie gratulujemy !

Jednocześnie zapraszamy do współpracy w zakresie prowadzenia projektów i rozliczania dotacji !

Oferujemy atrakcyjne warunki dla rozliczania projektów realizowanych w oparciu o kwoty ryczałtowe

Proponujemy Państwu  usługę rozliczenia projektu oraz przygotowania wniosków o płatność w systemie SL2014:

  • zryczałtowana opłata jako % od kwoty przyznanej dotacji (proszę nie mylić z wysokością zaplanowanych w projekcie wydatków), dzięki czemu od razu można łatwo skalkulować całkowity koszt obsługi projektu
  • dla ceny usługi nie ma znaczenia częstotliwość oraz ilość składanych wniosków o płatność
  • wniosek o zaliczkę lub wniosek sprawozdawczy składany jest bezpłatnie, wynagrodzenie pobierane jest wyłącznie od wniosków rozliczających wydatki/zaliczkę
  • płatność ceny usługi następuje w częściach – za każdy wniosek o płatność (% od rozliczanego danym wnioskiem dofinansowania)

PODSTAWOWE ZASADY ROZLICZANIA PROJEKTÓW GO TO BRAND 2019:  

  • wniosek o płatność należy składać nie rzadziej niż 1 raz na 6 miesięcy (można częściej, ale nie jest to wymagane i nie wpływa na cenę usługi rozliczenia projektu)
  • wnioski o płatność wraz z dokumentacją składa się wyłącznie w systemie SL2014
  • nie rozlicza się poniesienia poszczególnych wydatków cząstkowych, nie przekazuje faktur, potwierdzeń zapłaty i umów z wykonawcami
  • nie dokumentuje się przeprowadzania postępowań ofertowych (nie są wymagane)
  • rozlicza się wyłącznie całe zadania
  • dla rozliczenia danego zadania przekazuje się jedynie potwierdzenie jego zrealizowania, zgodnie z dokumentacją wskaźników dla kwot ryczałtowych wskazaną we wniosku o dofinansowanie, np. dla udziału w targach: dokumentacja fotograficzna, wpis do oficjalnego katalogu targowego.
  • kwota ryczałtowa jest akceptowana na zasadzie “zero-jedynkowej” (spełnia/nie spełnia), zatem albo zadanie zostało w pełni zrealizowane oraz poprawnie udokumentowane i Beneficjent otrzyma całą przewidzianą za jego realizację kwotę ryczałtową albo jej nie otrzyma (100% lub 0).