POIR - Harmonogram naborów wniosków - RP CONSULTING Rafał Pasterczyk | marketing B2B, sprzedaż B2B, eksport, dotacje UE

RP CONSULTING Rafał Pasterczyk | marketing B2B, sprzedaż B2B, eksport, dotacje UE

Doradztwo biznesowe i outsourcing (marketing B2B, sprzedaż B2B, rozwój eksportu), pozyskiwanie dotacji UE

  • Home
  • O Mnie
  • Oferta
    • Outsourcing (marketing i sprzedaż B2B)
      • Dedykowane bazy danych B2B
      • Generowanie leadów B2B
      • Interim Sales Manager B2B
      • Interim Marketing Manager B2B
      • outsourcing zarządzania sprzedażą B2B
      • Outsourcing działu marketingu
    • Doradztwo biznesowe
      • Doradztwo strategiczne
      • Doradztwo eksportowe
        • Strategie internacjonalizacji
        • Badania marketingowe rynków zagranicznych
      • Doradztwo w marketingu i sprzedaży B2B
        • Doradztwo w sprzedaży B2B
        • Doradztwo w marketingu B2B
        • Marketing dla małych firm – sprzedaż B2B
        • Sprzedaż i marketing dla nowopowstałych firm B2B
        • Sprzedaż i marketing dla startupów B2B
        • Inbound Marketing
        • Content Marketing
      • Marketing strategiczny
        • strategie marketingowe
        • Analiza rynku i konkurencji
    • Internacjonalizacja
      • Strategia internacjonalizacji
      • Poszukiwanie partnerów handlowych
      • Outsourcing sprzedaży eksportowej
    • Pozyskiwanie dotacji unijnych
      • Dotacje Eksportowe
      • Dotacje na cyfryzację
      • Dotacje na innowacje
      • Dotacje B+R
      • Dotacje na inwestycje
      • rozliczanie dotacji
  • Realizacje
  • Fundusze 2021-27
    • FENG – Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki
      • Ścieżka SMART – 1.1 FENG
      • Promocja Marki Innowacyjnych MŚP – 2.25 FENG
    • FEPW – Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027
      • Automatyzacja i robotyzacja w MŚP – 1.2 FEPW 2021-2027
      • Gospodarka o obiegu zamkniętym w MŚP – 1.3 FEPW
      • Wzornictwo w MŚP – 1.4 FEPW
    • FERS – Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego
    • FERC – Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
    • FEnIKS – Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Śr.
    • Fundusze Europejskie dla Regionów 2021-2027
  • Blog/Informacje
  • KONTAKT
Fundusze 2014-2020 / PO IR 2014-2020 / POIR – Harmonogram naborów wniosków

POIR – Harmonogram naborów wniosków

Program Operacyjny Inteligentny Rozwój (PO IR) 2014-2020 - harmonogram naborów wniosków

Harmonogram naborów wniosków w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (PO IR) na lata 2014-2020.

Informacje mogą ulegać zmianom, gdyż harmonogram naborów wniosków jest aktualizowany, w zależności od decyzji Instytucji Zarządzającej.

AKTUALNOŚCI / DOTACJE / INFORMACJE BIZNESOWE – BĄDŹ NA BIEŻĄCO !

Dyrektor marketingu na godziny / Fractional CMO – na czym polega usługa, do kogo jest skierowana i jakie korzyści przynosi firmom?

Strategia marketingowa firmy – czym jest, jakie elementy zawiera i co wyróżnia strategię marketingową B2B?

Zarządzanie marketingiem w firmie B2B – strategie, kanały, narzędzia i wyzwania

Rozpoznawalna marka a pozyskiwanie leadów. Jak prowadzić działania marketingowe w B2B, aby generować więcej szans sprzedaży?

Marka osobista, reputacja i personal branding – czym się różnią i jak je świadomie rozwijać?

Generative Engine Optimization (GEO) – na czym polega i czym różni się od klasycznego SEO?

Doradca marketingowy / Konsultant marketingowy – czy warto korzystać?

Event marketing jako skuteczne narzędzie generowania szans sprzedaży oraz budowy marki i wizerunku dla Twojej firmy B2B

Buyer Persona B2B – kim jest moja Persona Zakupowa?

Lejek marketingowy B2B – treści na 3 etapy: TOFU, MOFU, BOFU

Udostępnij ten artykuł
Share on print
Print
Share on email
Email
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
Linkedin
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
Whatsapp

Najczęściej czytane

  • Strategia marketingowa firmy - strategia marketingowa B2B / RP CONSULTING Rafał Pasterczyk

    Strategia marketingowa firmy – czym jest, jakie elementy zawiera i co wyróżnia strategię marketingową B2B?

    Dowiedz się, czym jest strategia marketingowa firmy, jakie elementy zawiera i co wyróżnia strategię marketingową B2B Czytaj więcej →

  • Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie B2B

    Zarządzanie marketingiem w firmie B2B – strategie, kanały, narzędzia i wyzwania

    Dowiedz się na czym polega zarządzanie marketingiem w firmie B2B. Poznaj najważniejsze strategie, kanały komunikacji, narzędzia i wyzwania Czytaj więcej →

  • Marka a pozyskiwanie leadów

    Rozpoznawalna marka a pozyskiwanie leadów. Jak prowadzić działania marketingowe w B2B, aby generować więcej szans sprzedaży?

    Dowiedz się, jak rozpoznawalna marka wspiera pozyskiwanie leadów, na czym polega synergia brand building i lead generation oraz dlaczego marketing oparty wyłącznie o generowanie leadów nie jest skuteczny Czytaj więcej →

  • Marka osobista, reputacja, personal branding

    Marka osobista, reputacja i personal branding – czym się różnią i jak je świadomie rozwijać?

    Dowiedz się, czym charakteryzują się marka osobista, reputacja i personal branding. Sprawdź, jakie są między nimi różnice Czytaj więcej →

  • GEO - Generative Engine Optimization

    Generative Engine Optimization (GEO) – na czym polega i czym różni się od klasycznego SEO?

    Dowiedz się, czym jest Generative Engine Optimization (GEO), czym różni się od klasycznego SEO i dlaczego jest konieczne dla Twojej marki Czytaj więcej →

  • Buyer Persona B2B to Persona Zakupowa w marketingu B2B | RPConsulting.pl

    Buyer Persona B2B – kim jest moja Persona Zakupowa?

    Dowiedz się, jakie znaczenie w marketingu odgrywa Buyer Persona B2B i w jaki sposób ją zbudować? Czytaj więcej →

  • Lejek marketingowy B2B - RPConsulting.pl

    Lejek marketingowy B2B – treści na 3 etapy: TOFU, MOFU, BOFU

    Poznaj lejek marketingowy B2B. Sprawdź, czym są TOFU, MOFU i BOFU. Dowiedz się, jakie treści są właściwe na poszczególnych etapach lejka Czytaj więcej →

  • Prospecting B2B - RPConsulting.pl

    Prospecting w B2B – czym jest i jak przeprowadzić go skutecznie?

    Dowiedz się, na czym polega PROSPECTING w B2B i w jaki sposób przeprowadzić ten proces skutecznie Czytaj więcej →

  • Marketing w firmie B2B - jak usprawnić marketing firmy B2B / RPConsulting.pl

    Marketing w firmie B2B – 3 obszary działań, których usprawnienie poprawi efektywność marketingu w Twojej firmie

    Dowiedz się, jak w 3 prostych krokach usprawnić marketing w firmie B2B. Poznaj kluczowe obszary działań, mające wpływ na pozyskiwanie klientów B2B Czytaj więcej →

  • B2B a B2C marketing – sprawdź najważniejsze różnice

    Marketing B2B i B2C mocno różnią się od siebie. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, aby planować skuteczne działania, skierowane do klientów biznesowych Czytaj więcej →

Artykuły – kategorie

Artykuły – archiwum

Artykuły blogowe – kategorie

Artykuły blogowe – archiwum

Social Media

Facebook
LinkedIn
  • Logo firmy RP CONSULTING Rafał Pasterczyk
    Facebook
    LinkedIn

    RP CONSULTING Rafał Pasterczyk

    Tel. 602 327 850

    biuro@rpconsulting.pl

    inteligentny-rozwoj.com.pl

    Pomocne linki

    Blog

    Oferta

    Realizacje

    O mnie

    Kontakt

    Polityka prywatności

    Kluczowe usługi

    Marketing B2B

    • Doradztwo w marketingu B2B
    • Outsourcing marketingu B2B
    • zarządzanie marketingiem B2B
    • Inbound marketing
    • Content marketing B2B
      • Content Manager B2B
      • Content Writer
      • SEO Copywriting
    • Doradztwo SEO
    • Doradztwo SXO (SEO + UX)

    Sprzedaż B2B

    • Doradztwo w sprzedaży B2B
    • Outsourcing sprzedaży B2B
    • Zarządzanie sprzedażą B2B

    Dotacje UE – internacjonalizacja

    • Dotacje na rozwój eksportu
    • Strategia internacjonalizacji
    • Badania rynków zagranicznych

    Ostatnio na blogu

    • Dyrektor marketingu na godziny / Fractional CMO – na czym polega usługa, do kogo jest skierowana i jakie korzyści przynosi firmom?
    • Strategia marketingowa firmy – czym jest, jakie elementy zawiera i co wyróżnia strategię marketingową B2B?
    • Zarządzanie marketingiem w firmie B2B – strategie, kanały, narzędzia i wyzwania
    • Rozpoznawalna marka a pozyskiwanie leadów. Jak prowadzić działania marketingowe w B2B, aby generować więcej szans sprzedaży?
    • Marka osobista, reputacja i personal branding – czym się różnią i jak je świadomie rozwijać?