Marketing dla nowych firm – sprzedaż B2B

Marketing dla nowych firm to obszar naszych usług doradczych w obszarze sprzedaży i marketingu B2B, który kierowany jest do przedsiębiorców, rozpoczynających dopiero swoje działania na szerszą skalę; niedawno zdecydowali oni o otwarciu biznesu i aktualnie są na etapie planowania działań w zakresie jego rozwoju.

To doskonały moment, aby swój pomysł i pogląd na prowadzenie działań biznesowych skonsultować z zewnętrznym doradcą, który zweryfikuje zaplanowane procesy i pomoże wprowadzić w nich niezbędne modyfikacje lub wesprze w zaplanowaniu ich od samego początku.

Prowadzisz firmę B2B, którą niedawno otwarłeś?

Zastanawiasz się, jak optymalnie zaplanować i zorganizować procesy sprzedaży i marketingu?

Sprzedaż i marketing dla nowych firm B2B – główne zadania

Prowadząc firmę B2B, która dopiero niedawno rozpoczęła swoją działalność, na pewno zdajesz sobie sprawę, jak ważne jest odpowiednie zaplanowanie i prowadzenie działań w obszarach sprzedaży i marketingu.

Ma to szczególne znaczenie właśnie w B2B, kiedy sprzedaż i marketing to obszary działań, które są ze sobą silnie skorelowane.

👉 Podstawowym zadaniem marketingu jest w tym układzie generowanie wartościowych leadów B2B.

👉 Natomiast zadaniem sprzedaży jest odpowiednia realizacja procesu sprzedaży, tak aby zakończyć sukcesem jak najwięcej transakcji.

Na co zwrócić uwagę planując sprzedaż i marketing w nowopowstałej firmie B2B

Planując sprzedaż i marketing w nowopowstałej firmie B2B musisz zwrócić uwagę na obszary, takie jak:

Produkt i persona zakupowaProspecting i generowanie leadówProces sprzedaży B2B realizowany w kolejnych etapach
✅ Specyfika branży, w której działasz
✅ Przeznaczenie produktu lub usługi, które oferujesz
✅ Specyfika procesu decyzyjnego w B2B oraz znajomość osób po stronie Twojego klienta, które są w niego zaangażowane
✅ Czas realizacji procesu zakupowego właściwy dla branży, w której funkcjonujesz
✅ Profil Twojej buyer persony B2B
✅ Właściwe przeprowadzenie procesu prospectingu
✅ Dobór odpowiednich działań marketingowych, które wykorzystane zostaną w procesie generowania leadów B2B
✅ Pomiar efektywności prowadzonych działań – zdefiniowanie KPI
✅ przeprowadzenie analizy potrzeb
✅ przygotowanie i prezentacja propozycji ofertowej
✅ obustronne konsultacje w zakresie złożonej oferty (interakcja)
✅ negocjowanie warunków współpracy
✅ finalizacja sprzedaży

Marketing dla nowych firm – w jakich obszarach sprzedaży i marketingu B2B mogę Ci pomóc ?

Jeśli już wiesz na co należy zwrócić uwagę, aby skutecznie zaplanować i realizować sprzedaż i marketing dla nowych firm B2B, mogę Ci w tym pomóc poprzez:

Doradztwo w sprzedaży B2BOutsourcing sprzedaży B2B
Konsultacja i audyt procesów
✅ Planowanie i realizacja procesu prospectingu
✅ Planowanie i realizacja procesu sprzedaży w kolejnych etapach
Tworzenie dedykowanych baz danych B2B
Generowanie leadów B2B
✅ Nawiązywanie kontaktów handlowych – Interim B2B Sales Manager/Account Manager
Outsourcing zarządzania sprzedażą B2B – Zewnętrzny menedżer sprzedaży B2B (na godziny)

Doradztwo i outsourcing w marketingu B2B

👉 Inbound marketing
👉 Content marketing w B2B
👉 Content Manager
👉 Content Writing
👉 Optymalizacja SEO
👉 Doradztwo SXO
👉 Social selling w B2B
👉 Outsourcing marketingu B2B
👉 Zewnętrzny B2B Marketing Manager

Dla jakich branż przeznaczona jest usługa?

Specjalizujemy się w sprzedaży konsultacyjnej w segmencie B2B, w szczególności związanej z realizacją projektów i usług dla biznesu. Z chęcią wspieramy również poniższe obszary:

👉 Marketing dla nowych firm szkoleniowych
👉  Marketing dla nowych firm z branży e-learning
👉  Marketing dla nowych firm usługowych
👉  Marketing dla nowych firm produkcyjnych
👉  Marketing dla nowych firm z branży IT
👉  Marketing dla nowych firm programistycznych

Z chęcią odpowiem na Twoje pytania dotyczące planowania sprzedaży i marketingu w nowej firmie B2B

Przedstaw swój problem i dowiedz się w jaki sposób można go skutecznie rozwiązać