Marketing dla małych firm – sprzedaż B2B

Marketing dla małych firm to obszar naszych usług doradczych w sprzedaży i marketingu B2B, który skierowany jest do mniejszych przedsiębiorstw, często przedsiębiorców mikro, na ogół niedysponujących rozbudowanymi zespołami oraz korzystających z usług zewnętrznych specjalistów na zasadach outsourcingu.

Oferowane przez nas usługi, związane z rozwojem biznesu, pomagają w sposób skuteczny zweryfikować i ponownie zaplanować funkcjonowanie wskazanych procesów, aby były bardziej efektywne i przynosiły wymierne korzyści.

Prowadzisz małą firmę B2B?

Zastanawiasz się, jak optymalnie zaplanować i zorganizować procesy sprzedaży i marketingu?

Sprzedaż i marketing dla małych firm B2B – główne zadania

Prowadząc małą firmę B2B na pewno zdajesz sobie sprawę, jak ważne jest odpowiednie zaplanowanie i prowadzenie działań w obszarach sprzedaży i marketingu.

Ma to szczególne znaczenie w B2B, kiedy sprzedaż i marketing to obszary działań, które są ze sobą silnie skorelowane.

👉 Podstawowym zadaniem marketingu jest w tym układzie generowanie wartościowych leadów B2B.

👉 Natomiast zadaniem sprzedaży jest odpowiednia realizacja procesu sprzedaży, tak aby zakończyć sukcesem jak najwięcej transakcji.

Na co zwrócić uwagę planując marketing w małej firmie, aby był skorelowany z działaniami sprzedaży B2B

Planując sprzedaż i marketing w małej firmie B2B musisz zwrócić uwagę na obszary, takie jak:

Produkt i persona zakupowaProspecting i generowanie leadówProces sprzedaży B2B realizowany w kolejnych etapach
✅ Specyfika branży, w której działasz
✅ Przeznaczenie produktu lub usługi, które oferujesz
✅ Specyfika procesu decyzyjnego w B2B oraz znajomość osób po stronie Twojego klienta, które są w niego zaangażowane
✅ Czas realizacji procesu zakupowego właściwy dla branży, w której funkcjonujesz
✅ Profil Twojej buyer persony B2B
✅ Właściwe przeprowadzenie procesu prospectingu
✅ Dobór odpowiednich działań marketingowych, które wykorzystane zostaną w procesie generowania leadów B2B
✅ Pomiar efektywności prowadzonych działań – zdefiniowanie KPI
✅ przeprowadzenie analizy potrzeb
✅ przygotowanie i prezentacja propozycji ofertowej
✅ obustronne konsultacje w zakresie złożonej oferty (interakcja)
✅ negocjowanie warunków współpracy
✅ finalizacja sprzedaży

Marketing dla małych firm – w czym mogę Ci pomóc w obszarze sprzedaży i marketingu B2B?

Jeśli już wiesz na co należy zwrócić uwagę, aby skutecznie zaplanować i realizować marketing dla małych firm, aby korespondował z działaniami w obszarze sprzedaży B2B, mogę Ci w tym pomóc poprzez:

Doradztwo w sprzedaży B2BOutsourcing sprzedaży B2B
Konsultacja i audyt procesów
✅ Planowanie i realizacja procesu prospectingu
✅ Planowanie i realizacja procesu sprzedaży w kolejnych etapach
Tworzenie dedykowanych baz danych B2B
Generowanie leadów B2B
✅ Nawiązywanie kontaktów handlowych – Interim B2B Sales Manager/Account Manager
Outsourcing zarządzania sprzedażą B2B – Zewnętrzny menedżer sprzedaży B2B (na godziny)

Doradztwo i outsourcing w marketingu B2B

👉 Inbound marketing
👉 Content marketing w B2B
👉 Content Manager
👉 Content Writing
👉 Optymalizacja SEO
👉 Doradztwo SXO
👉 Social selling w B2B
👉 Outsourcing marketingu B2B
👉 Zewnętrzny B2B Marketing Manager

Dla jakich branż przeznaczony jest marketing dla małych firm, z którego możesz u nas skorzystać?

Specjalizujemy się w sprzedaży konsultacyjnej w segmencie B2B, w szczególności związanej z realizacją projektów i usług dla biznesu. Z chęcią wspieramy również poniższe obszary w ramach sprzedaży i marketingu B2B:

👉 Marketing dla małych firm szkoleniowych
👉  Marketing dla małych firm z branży e-learning
👉  Marketing dla małych firm usługowych
👉  Marketing dla małych firm produkcyjnych
👉  Marketing dla małych firm z branży IT
👉  Marketing dla małych firm programistycznych

Z chęcią odpowiem na Twoje pytania dotyczące sprzedaży i marketingu w małej firmie B2B

Przedstaw swój problem i dowiedz się w jaki sposób można go skutecznie rozwiązać