Biznesowe bazy danych B2B – dedykowane bazy danych

Biznesowe bazy danych B2B to podstawowe narzędzie marketingu bezpośredniego. Precyzyjnie utworzony i wyselekcjonowany względem indywidualnych preferencji przedsiębiorcy zbiór danych stanowi kluczowy element, umożliwiający dotarcie do potencjalnych partnerów handlowych, zainteresowanych nabyciem jego produktów lub usług.

Dedykowane bazy danych mają znaczenie w promocji produktów i rozwoju sprzedaży na rynku krajowym, jak również w odniesieniu do krajów eksportowych.

W stosunku do rynków zagranicznych należy jednak zwrócić uwagę, że dana firma, która dopiero zamierza rozpocząć swoją działalność eksportową i wprowadzić produkt na rynek wybranego kraju, często nie ma jeszcze wystarczającego rozeznania w odniesieniu do jego potencjału, chłonności na produkt, optymalnej promocji i sprzedaży, jak również możliwości nawiązania skutecznych relacji biznesowych i pozyskania do współpracy odpowiednich partnerów handlowych.

Tym samym biznesowe bazy danych B2B, które zostaną uprzednio przygotowane w oparciu o indywidualnie ustalone kryteria selekcji i doboru potencjalnej grupy docelowej znacząco przyspieszą i ułatwią dotarcie z ofertą produktową do odpowiednich odbiorców, co w znaczny sposób usprawni także promocję produktu wśród bezpośredniej grupy potencjalnych zainteresowanych.

Biznesowe bazy danych B2B dla Twojej firmy

Tworzymy dedykowane bazy danych na indywidualne życzenie naszych klientów, uwzględniając preferencje oraz kryteria selekcji zadane przez naszych kontrahentów.

Przygotowywane na indywidualne zamówienie biznesowe bazy danych B2B charakteryzują się bardzo wysoką aktualnością i skutecznością zawartych w niej rekordów, gdyż są one na bieżąco weryfikowane w trakcie tworzenia zbioru danych i selekcjonowane względem zawartości.

Spersonalizowane działania handlowe i marketing bezpośredni

Biznesowe bazy danych B2B, które zostaną przygotowane na indywidualne zamówienie, to doskonałe narzędzie pracy dla działów sprzedaży i marketingu.

Dzięki niemu pracownicy działu sprzedaży mogą bardzo szybko skontaktować się z potencjalnymi zainteresowanymi, dotrzeć bezpośrednio do osób decyzyjnych, przedstawić ofertę i umówić spotkanie handlowe.

Natomiast pracownicy działu marketingu i osoby odpowiedzialne za promocję produktów otrzymują narzędzie, za pośrednictwem którego mogą szybko i sprawnie prowadzić akcje promocyjne produktów i usług, mając pewność że docierają bezpośrednio do potencjalnych nabywców bądź wyselekcjonowanych partnerów handlowych. Taki zbiór danych może zostać znakomicie wykorzystany np. do akcji telemarketingowej, e-mail marketingu czy nawet kampanii direct mail, w trakcie której dostarczone zostaną próbki produktów bądź bardziej ekskluzywne drukowane materiały reklamowe.

  • Jesteś zainteresowany przygotowaniem bazy danych B2B wg indywidualnych Twoich preferencji ?
  • A może chciałbyś poznać szerzej naszą ofertę doradztwa biznesowego ?