W dniu 9 stycznia 2020 PARP ogłosiła konkurs nr 6 dla Go To Brand 2020:
- rozpoczęcie naboru wniosków: 11 lutego 2020 r.
- zakończenie naboru wniosków: 11 marca 2020 r. (godz. 16:00)
- pula środków: 300 mln złotych
- konkurs dla regionów słabiej rozwiniętych (poza woj. mazowieckim)
- okres realizacji projektu: 1 stycznia 2020 – 30 czerwca 2022
Go To Brand 2020 – konkurs nr 6/2020
- Jakie projekty otrzymają wsparcie
Go To Brand 2020 do wsparcia uwzględnia projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowych programach promocji, w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki
- Kto może ubiegać się o dofinansowanie
W Go To Brand 2020 wnioski mogą składać przedsiębiorcy MŚP (mikro, małe, średnie przedsiębiorstwa), prowadzący działalność gospodarczą na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej potwierdzoną wpisem do odpowiedniego rejestru, przy czym lokalizacja projektu zgłoszonego w konkursie znajduje się w regionie słabiej rozwiniętym, tj. w województwie innym niż mazowieckie.
- Finansowanie projektów
Łączna kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów w konkursie Go To Brand 2020 wynosi 300 000 000,00 zł.
Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu wynosi 1 000 000,00 zł.
Maksymalna wartość dofinansowania projektu wynosi 425 670,00 zł i stanowi równowartość 100 000 euro przeliczonych po kursie z dnia ogłoszenia konkursu.
- Intensywność wsparcia/poziom współfinansowania – zależnie od rodzaju pomocy
Maksymalna intensywność wsparcia dla projektów Go To Brand 2020 wynosi:
1) w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
2) w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci tylko pomocy de minimis w zakresie kosztów projektu:
– do 60% – dla średniego przedsiębiorcy;
– do 75% – dla małego przedsiębiorcy;
– do 85% – dla mikroprzedsiębiorcy.
- Katalog kosztów kwalifikowanych – na co można uzyskać dofinansowanie w konkursie
1) koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie (pomoc publiczna),
2) koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
3) koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych w zakresie i według stawek określonych w przepisach w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju,
4) koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych,
5) koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego,
6) koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie (pomoc de minimis),
7) koszty reklamy w mediach targowych,
8) koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach,
9) koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej,
10) koszty informacyjno-promocyjne projektu.
Szczegółowe informacje na temat kosztów oraz działań promocyjnych podlegających dofinansowaniu znajdują się w Regulaminie konkursu, w szczególności w § 5.
- Czas trwania oceny projektów / termin ogłoszenia wyników konkursu
Czas trwania oceny projektów wynosi 60 dni od daty zamknięcia naboru wniosków
Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu wynosi 80 dni od dnia zamknięcia naboru wniosków
Go To Brand 2020 – pozyskaj dofinansowanie !
- Jesteś zainteresowany uzyskaniem dotacji w ramach konkursu nr 6 Go To Brand 2020 ?!
Treść ogłoszenia o konkursie Go To Brand 2020 (PARP)
Dokumentacja konkursowa (PARP)
Dodatkowy konkurs Go To Brand – EXPO 2020 (konkurs nr 7/2020)