Szkolenia z prospectingu – szkolenie „Prospecting w sprzedaży B2B”

Szkolenia z prospectingu pozwalają na uzyskanie kompetencji dotyczących planowania i organizacji tego konkretnego etapu w procesie sprzedaży B2B.

Prospecting w sprzedaży B2B można pokrótce określić jako szereg następujących po sobie działań i aktywności, które mają na celu poszukiwanie, weryfikację i selekcję potencjalnych nowych klientów B2B.

👉 Prowadzę dedykowane szkolenia z prospectingu, jak również szkolenia biznesowe w tematyce związanej ze sprzedażą B2B i marketingiem B2B.

Zakres szkolenia dostosowuję do indywidualnych preferencji klientów, a przedstawione w jego trakcie informacje bazują na moim praktycznym doświadczeniu i wiedzy, zdobytych podczas wieloletniej pracy w działach sprzedaży i marketingu.

Szkolenie prospecting – zakres tematyczny

Szkolenie w sposób konkretny i merytoryczny przedstawia najważniejsze informacje dotyczące planowania i realizacji działań na etapie prospectingu w sprzedaży B2B. Nie zawiera zbędnych bloków tematycznych i mieści się w zdefiniowanym, krótkim przedziale czasowym.

👉 Czas trwania szkolenia: 4 godziny szkoleniowe (4 x 45 minut)

👉 Forma: szkolenie on-line lub stacjonarne

👇 Szkolenie „Prospecting w sprzedaży B2B” swoim zakresem tematycznym obejmuje zagadnienia, takie jak:

✅ Czym jest prospecting i w jakim celu jest przeprowadzany

✅ Profil naszej persony zakupowej (buyer persona B2B) – do kogo kierujemy działania

✅ Gdzie i w jaki sposób szukać informacji o potencjalnych klientach (media internetowe i tradycyjne)

✅ Kanały komunikacji/dotarcia (on-line) wykorzystywane w prospectingu

  • e-mail marketing/cold mailing
  • social media/social selling
  • własna strona WWW jako element content marketingu
  • łączenie działań (cold mailing + social selling)

✅ Podstawowe działania (off-line) na etapie prospectingu

  • cold calling
  • eventy branżowe (ekspozycja, wizytacja)

✅ Tworzenie dedykowanej bazy danych

✅ Przykładowe narzędzia on-line wykorzystywane na etapie prospectingu

  • Sales Navigator – informacje o potencjalnych klientach i możliwości selekcji
  • CRM Hubspot i jego użyteczne na tym etapie funkcjonalności
  • Inne przykładowe narzędzia pomocne w cold mailing’u

✅ Personalizacja, czyli dostosowanie komunikacji do wybranej osoby (buyer persony B2B)

  • Dlaczego i jakie informacje personalizować

✅ Analityka kampanii cold mailingowych

  • Podstawowe statystyki kampanii jako źródło informacji w zakresie: dostarczenie, otwarcie, odpowiedź (na przykładzie kampanii w CRM HubSpot)

Korzyści z odbycia szkolenia z prospectingu

👇 Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się m.in.:

  • w jaki sposób zaplanować i zorganizować etap prospectingu w procesie sprzedaży B2B
  • jakie kanały komunikacji możesz w tym zakresie wykorzystać
  • jakie praktyczne narzędzia pomogą usprawnić Twoją pracę
  • w jaki sposób spersonalizujesz komunikację do konkretnej osoby w Twojej bazie kontaktów.

Tym samym zdobędziesz nowe kompetencje i podniesiesz swoje umiejętności związane z obszarem sprzedaży B2B.

Jesteś zainteresowany dedykowanym szkoleniem z prospectingu dla pracowników Twojej firmy ?

👉 Chętnie pomogę

Nie rejestrujemy i nie przechowujemy Twoich danych osobowych. Ta strona wykorzystuje jedynie "ciasteczka", w celu analizy ruchu na stronie. Dalsze korzystanie ze strony bez zmiany ustawień w Twojej przeglądarce oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej informacji znajdziesz w "Polityce prywatności"

Polityka prywatności