Fundusze Europejskie dla Mazowsza (FEM 2021-2027) - Program Regionalny

RP CONSULTING Rafał Pasterczyk | marketing B2B, sprzedaż B2B, eksport, dotacje UE

Doradztwo biznesowe i outsourcing (marketing B2B, sprzedaż B2B, rozwój eksportu), pozyskiwanie dotacji UE

  • Home
  • Oferta
    • Doradztwo w marketingu i sprzedaży B2B
      • Doradztwo w marketingu B2B
      • Marketing dla małych firm – sprzedaż B2B
      • Doradztwo w sprzedaży B2B
      • Sprzedaż i marketing dla nowopowstałych firm B2B
      • Sprzedaż i marketing dla startupów B2B
      • Inbound Marketing
      • Content Marketing
    • Outsourcing marketingu / Zewnętrzny Dyrektor Marketingu
      • Interim Marketing Manager B2B
      • Dyrektor marketingu na godziny / Fractional CMO
    • Outsourcing sprzedaży B2B
      • outsourcing zarządzania sprzedażą B2B – Zewnętrzny Dyrektor Handlowy
      • Interim Sales Manager B2B
      • Generowanie leadów B2B
      • Dedykowane bazy danych B2B
    • Doradztwo eksportowe i internacjonalizacja
      • Badania marketingowe rynków zagranicznych
      • Internacjonalizacja
        • Strategia internacjonalizacji
        • Poszukiwanie partnerów handlowych
    • Marketing strategiczny
      • strategie marketingowe
      • Analiza rynku i konkurencji
    • Pozyskiwanie dotacji unijnych
      • Dotacje Eksportowe
      • Dotacje na cyfryzację
      • Dotacje na innowacje
      • Dotacje B+R
      • Dotacje na inwestycje
      • rozliczanie dotacji
  • Realizacje
  • Fundusze 2021-27
    • FENG – Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki
      • Ścieżka SMART – 1.1 FENG
      • Promocja Marki Innowacyjnych MŚP – 2.25 FENG
    • FEPW – Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027
      • Automatyzacja i robotyzacja w MŚP – 1.2 FEPW 2021-2027
      • Gospodarka o obiegu zamkniętym w MŚP – 1.3 FEPW
      • Wzornictwo w MŚP – 1.4 FEPW
    • FERS – Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego
    • FERC – Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
    • FEnIKS – Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Śr.
    • Fundusze Europejskie dla Regionów 2021-2027
  • Blog/Informacje
  • O firmie
  • KONTAKT
Fundusze 2021-2027 / Fundusze Europejskie dla Mazowsza (FEM 2021-2027)

Fundusze Europejskie dla Mazowsza (FEM 2021-2027)

Program został zatwierdzony przez Komisję Europejską w dniu 02.12.2022.

Dowiedz się więcej na temat Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027 (FEM 2021-2027)

Dowiedz się więcej !

👉 Zapytaj o możliwości uzyskania dotacji

Skontaktuj się z nami !

To także może Cię zainteresować

MILIONY na globalną ekspansję – kolejny nabór wniosków o dotację FENG 02.25, “Promocja Marki Innowacyjnych MŚP”, ogłoszony

Strategia eksportowa – przewodnik skutecznego rozwoju eksportu

Dyrektor marketingu na godziny / Fractional CMO – na czym polega usługa, do kogo jest skierowana i jakie korzyści przynosi firmom?

Strategia marketingowa firmy – czym jest, jakie elementy zawiera i co wyróżnia strategię marketingową B2B?

Zarządzanie marketingiem w firmie B2B – strategie, kanały, narzędzia i wyzwania

Rozpoznawalna marka a pozyskiwanie leadów. Jak prowadzić działania marketingowe w B2B, aby generować więcej szans sprzedaży?

Marka osobista, reputacja i personal branding – czym się różnią i jak je świadomie rozwijać?

Generative Engine Optimization (GEO) – na czym polega i czym różni się od klasycznego SEO?

Doradca marketingowy / Konsultant marketingowy – czy warto korzystać?

Event marketing jako skuteczne narzędzie generowania szans sprzedaży oraz budowy marki i wizerunku dla Twojej firmy B2B

Udostępnij ten artykuł
Share on print
Print
Share on email
Email
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
Linkedin
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
Whatsapp

Najczęściej czytane

  • 02.25 FENG - Promocja Marki Innowacyjnych MŚP - nabór wniosków

    MILIONY na globalną ekspansję – kolejny nabór wniosków o dotację FENG 02.25, “Promocja Marki Innowacyjnych MŚP”, ogłoszony

    MILIONY na globalną ekspansję! Kolejny nabór do działania 02.25 FENG, Promocja Marki Innowacyjnych MŚP, ogłoszony. Sprawdź, czy ta dotacja jest dla Ciebie! Czytaj więcej →

  • Strategia eksportowa - strategia rozwoju eksportu

    Strategia eksportowa – przewodnik skutecznego rozwoju eksportu

    Dowiedz się na czym polega różnica pomiędzy strategią internacjonalizacji i planem rozwoju eksportu. Sprawdź, jak zaplanować skuteczną strategię eksportową Czytaj więcej →

  • Strategia marketingowa firmy - strategia marketingowa B2B / RP CONSULTING Rafał Pasterczyk

    Strategia marketingowa firmy – czym jest, jakie elementy zawiera i co wyróżnia strategię marketingową B2B?

    Dowiedz się, czym jest strategia marketingowa firmy, jakie elementy zawiera i co wyróżnia strategię marketingową B2B Czytaj więcej →

  • Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie B2B

    Zarządzanie marketingiem w firmie B2B – strategie, kanały, narzędzia i wyzwania

    Dowiedz się na czym polega zarządzanie marketingiem w firmie B2B. Poznaj najważniejsze strategie, kanały komunikacji, narzędzia i wyzwania Czytaj więcej →

  • Marka a pozyskiwanie leadów

    Rozpoznawalna marka a pozyskiwanie leadów. Jak prowadzić działania marketingowe w B2B, aby generować więcej szans sprzedaży?

    Dowiedz się, jak rozpoznawalna marka wspiera pozyskiwanie leadów, na czym polega synergia brand building i lead generation oraz dlaczego marketing oparty wyłącznie o generowanie leadów nie jest skuteczny Czytaj więcej →

  • Marka osobista, reputacja, personal branding

    Marka osobista, reputacja i personal branding – czym się różnią i jak je świadomie rozwijać?

    Dowiedz się, czym charakteryzują się marka osobista, reputacja i personal branding. Sprawdź, jakie są między nimi różnice Czytaj więcej →

  • GEO - Generative Engine Optimization

    Generative Engine Optimization (GEO) – na czym polega i czym różni się od klasycznego SEO?

    Dowiedz się, czym jest Generative Engine Optimization (GEO), czym różni się od klasycznego SEO i dlaczego jest konieczne dla Twojej marki Czytaj więcej →

  • Buyer Persona B2B to Persona Zakupowa w marketingu B2B | RPConsulting.pl

    Buyer Persona B2B – kim jest moja Persona Zakupowa?

    Dowiedz się, jakie znaczenie w marketingu odgrywa Buyer Persona B2B i w jaki sposób ją zbudować? Czytaj więcej →

  • Lejek marketingowy B2B - RPConsulting.pl

    Lejek marketingowy B2B – treści na 3 etapy: TOFU, MOFU, BOFU

    Poznaj lejek marketingowy B2B. Sprawdź, czym są TOFU, MOFU i BOFU. Dowiedz się, jakie treści są właściwe na poszczególnych etapach lejka Czytaj więcej →

  • Prospecting B2B - RPConsulting.pl

    Prospecting w B2B – czym jest i jak przeprowadzić go skutecznie?

    Dowiedz się, na czym polega PROSPECTING w B2B i w jaki sposób przeprowadzić ten proces skutecznie Czytaj więcej →

Artykuły – kategorie

Artykuły – archiwum

Artykuły blogowe – kategorie

Artykuły blogowe – archiwum

Social Media

Facebook
LinkedIn
  • Logo firmy RP CONSULTING Rafał Pasterczyk
    Facebook
    LinkedIn

    RP CONSULTING Rafał Pasterczyk

    Tel. 602 327 850

    biuro@rpconsulting.pl

    inteligentny-rozwoj.com.pl

    Pomocne linki

    Blog

    Oferta

    Realizacje

    O mnie

    Kontakt

    Polityka prywatności

    Kluczowe usługi

    Marketing B2B

    • Doradztwo w marketingu B2B
    • Outsourcing marketingu B2B
    • zarządzanie marketingiem B2B
    • Inbound marketing
    • Content marketing B2B
      • Content Manager B2B
      • Content Writer
      • SEO Copywriting
    • Doradztwo SEO
    • Doradztwo SXO (SEO + UX)

    Sprzedaż B2B

    • Doradztwo w sprzedaży B2B
    • Outsourcing sprzedaży B2B
    • Zarządzanie sprzedażą B2B

    Dotacje UE – internacjonalizacja

    • Dotacje na rozwój eksportu
    • Strategia internacjonalizacji
    • Badania rynków zagranicznych

    Ostatnio na blogu

    • MILIONY na globalną ekspansję – kolejny nabór wniosków o dotację FENG 02.25, “Promocja Marki Innowacyjnych MŚP”, ogłoszony
    • Strategia eksportowa – przewodnik skutecznego rozwoju eksportu
    • Dyrektor marketingu na godziny / Fractional CMO – na czym polega usługa, do kogo jest skierowana i jakie korzyści przynosi firmom?
    • Strategia marketingowa firmy – czym jest, jakie elementy zawiera i co wyróżnia strategię marketingową B2B?
    • Zarządzanie marketingiem w firmie B2B – strategie, kanały, narzędzia i wyzwania