POIR - Harmonogram naborów wniosków - RP CONSULTING | doradztwo biznesowe, internacjonalizacja, dotacje UE

RP CONSULTING | doradztwo biznesowe, internacjonalizacja, dotacje UE

Doradztwo i outsourcing (marketing B2B, sprzedaż B2B, rozwój eksportu), pozyskiwanie i rozliczanie dotacji UE

  • Home
  • O Mnie
  • Oferta
    • Outsourcing (marketing i sprzedaż B2B)
      • Dedykowane bazy danych B2B
      • Generowanie leadów B2B
      • Interim Sales Manager B2B
      • Interim Marketing Manager B2B
      • outsourcing zarządzania sprzedażą B2B
      • Outsourcing działu marketingu
    • Doradztwo biznesowe
      • Doradztwo strategiczne
      • Doradztwo eksportowe
        • Strategie internacjonalizacji
        • Badania marketingowe rynków zagranicznych
      • Doradztwo w marketingu i sprzedaży B2B
        • Doradztwo w sprzedaży B2B
        • Doradztwo w marketingu B2B
        • Marketing dla małych firm – sprzedaż B2B
        • Sprzedaż i marketing dla nowopowstałych firm B2B
        • Sprzedaż i marketing dla startupów B2B
        • Inbound Marketing
        • Content Marketing
      • Marketing strategiczny
        • strategie marketingowe
        • Analiza rynku i konkurencji
    • Internacjonalizacja
      • Strategia internacjonalizacji
      • Poszukiwanie partnerów handlowych
      • Outsourcing sprzedaży eksportowej
    • Dotacje UE
      • Dotacje Eksportowe
      • Dotacje na cyfryzację
      • Dotacje na innowacje
      • Dotacje B+R
      • Dotacje na inwestycje
      • rozliczanie dotacji
  • Realizacje
  • Fundusze 2021-27
    • FENG – Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki
      • Ścieżka SMART – 1.1 FENG
      • Promocja Marki Innowacyjnych MŚP – 2.25 FENG
    • FEPW – Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027
      • Automatyzacja i robotyzacja w MŚP – 1.2 FEPW 2021-2027
      • Gospodarka o obiegu zamkniętym w MŚP – 1.3 FEPW
      • Wzornictwo w MŚP – 1.4 FEPW
    • FERS – Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego
    • FERC – Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
    • FEnIKS – Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Śr.
    • Fundusze Europejskie dla Regionów 2021-2027
  • Blog/Informacje
  • KONTAKT
Fundusze 2014-2020 / PO IR 2014-2020 / POIR – Harmonogram naborów wniosków

POIR – Harmonogram naborów wniosków

Program Operacyjny Inteligentny Rozwój (PO IR) 2014-2020 - harmonogram naborów wniosków

Harmonogram naborów wniosków w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (PO IR) na lata 2014-2020.

Informacje mogą ulegać zmianom, gdyż harmonogram naborów wniosków jest aktualizowany, w zależności od decyzji Instytucji Zarządzającej.

AKTUALNOŚCI / DOTACJE / INFORMACJE BIZNESOWE – BĄDŹ NA BIEŻĄCO !

Doradca marketingowy / Konsultant marketingowy – czy warto korzystać?

Event marketing jako skuteczne narzędzie generowania szans sprzedaży oraz budowy marki i wizerunku dla Twojej firmy B2B

Buyer Persona B2B – kim jest moja Persona Zakupowa?

Lejek marketingowy B2B – treści na 3 etapy: TOFU, MOFU, BOFU

Prospecting w B2B – czym jest i jak przeprowadzić go skutecznie?

Interim Marketing Manager B2B – w czym pomoże Twojej firmie?

Interim manager – kim jest i na czym polega jego praca?

Personalizacja poprawna czy może jednak błędy w komunikacji handlowej B2B?

Marketing w firmie B2B – 3 obszary działań, których usprawnienie poprawi efektywność marketingu w Twojej firmie

Reguła 95-5 w marketingu B2B

Udostępnij ten artykuł
Share on print
Print
Share on email
Email
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
Linkedin
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
Whatsapp

Najczęściej czytane

  • Doradca marketingowy / konsultant marketingowy - RPConsulting.pl

    Doradca marketingowy / Konsultant marketingowy – czy warto korzystać?

    Dowiedz się, w jaki sposób procuje doradca marketingowy i w czym może pomóc Twojej firmie. Sprawdź, czy doradca i konsultant marketingowy to synonimy oraz czy warto korzystać z usług agencji marketingowej równocześnie Czytaj więcej →

  • Buyer Persona B2B to Persona Zakupowa w marketingu B2B | RPConsulting.pl

    Buyer Persona B2B – kim jest moja Persona Zakupowa?

    Dowiedz się, jakie znaczenie w marketingu odgrywa Buyer Persona B2B i w jaki sposób ją zbudować? Czytaj więcej →

  • Lejek marketingowy B2B - RPConsulting.pl

    Lejek marketingowy B2B – treści na 3 etapy: TOFU, MOFU, BOFU

    Poznaj lejek marketingowy B2B. Sprawdź, czym są TOFU, MOFU i BOFU. Dowiedz się, jakie treści są właściwe na poszczególnych etapach lejka Czytaj więcej →

  • Prospecting B2B - RPConsulting.pl

    Prospecting w B2B – czym jest i jak przeprowadzić go skutecznie?

    Dowiedz się, na czym polega PROSPECTING w B2B i w jaki sposób przeprowadzić ten proces skutecznie Czytaj więcej →

  • Interim Marketing Manager B2B - RPConsulting.pl

    Interim Marketing Manager B2B – w czym pomoże Twojej firmie?

    Dowiedz się kim jest Interim Marketing Manager i jaka jest jego rola we wprowadzaniu zmian w działaniach marketingowych firm B2B Czytaj więcej →

  • Marketing w firmie B2B - jak usprawnić marketing firmy B2B / RPConsulting.pl

    Marketing w firmie B2B – 3 obszary działań, których usprawnienie poprawi efektywność marketingu w Twojej firmie

    Dowiedz się, jak w 3 prostych krokach usprawnić marketing w firmie B2B. Poznaj kluczowe obszary działań, mające wpływ na pozyskiwanie klientów B2B Czytaj więcej →

  • B2B a B2C marketing – sprawdź najważniejsze różnice

    Marketing B2B i B2C mocno różnią się od siebie. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, aby planować skuteczne działania, skierowane do klientów biznesowych Czytaj więcej →

  • strategia content marketingowa - strategia treści

    Strategia content marketingowa – czym jest i w jaki sposób stosować ją w marketingu?

    Strategia content marketingowa - dowiedz się czym jest, w jaki sposób ją opracować, kto pomoże w jej przygotowaniu oraz jakie korzyści osiągnie Twoja firma w wyniku jej wdrożenia Czytaj więcej →

  • Marketing B2B - RPCONSULTING.pl

    Marketing B2B – czym się charakteryzuje?

    Poznaj czym jest marketing B2B i jakie są podstawowe kanały komunikacji stosowane w tym obszarze marketingu. Czytaj więcej →

  • proces_sprzedazy_etapy_sprzedazy_b2b

    Proces sprzedaży i etapy sprzedaży – jak zaplanować proces sprzedaży B2B?

    Dowiedz się w jaki sposób zaplanować proces sprzedaży B2B oraz jakie są jego etapy. Sprawdź, jak skutecznie nawiązywać kontakty i budować relacje biznesowe. Czytaj więcej →

Artykuły – kategorie

Artykuły – archiwum

  • RPConsulting.pl - logo
    Facebook
    LinkedIn

    biuro@rpconsulting.pl

    Pomocne linki

    Blog

    Oferta

    Realizacje

    O mnie

    Kontakt

    Polityka prywatności

    Kluczowe usługi

    Marketing B2B

    • Doradztwo w marketingu B2B
    • Outsourcing marketingu B2B
    • zarządzanie marketingiem B2B
    • Inbound marketing
    • Content marketing B2B
      • Content Manager B2B
      • Content Writer
      • SEO Copywriting
    • Doradztwo SEO
    • Doradztwo SXO (SEO + UX)

    Sprzedaż B2B

    • Doradztwo w sprzedaży B2B
    • Outsourcing sprzedaży B2B
    • Zarządzanie sprzedażą B2B

    Dotacje UE – internacjonalizacja

    • Dotacje na rozwój eksportu
    • Strategia internacjonalizacji
    • Badania rynków zagranicznych

    Ostatnio na blogu

    • Doradca marketingowy / Konsultant marketingowy – czy warto korzystać?
    • Event marketing jako skuteczne narzędzie generowania szans sprzedaży oraz budowy marki i wizerunku dla Twojej firmy B2B
    • Buyer Persona B2B – kim jest moja Persona Zakupowa?
    • Lejek marketingowy B2B – treści na 3 etapy: TOFU, MOFU, BOFU
    • Prospecting w B2B – czym jest i jak przeprowadzić go skutecznie?