szkolenia_content_marketing_rpconsulting.pl

Szkolenia content marketing – szkolenie z content marketingu

Dedykowane szkolenie z content marketingu skierowane jest do osób, które zaczynają swoją przygodę z marketingiem B2B. Program szkolenia ukierunkowany jest na podstawy marketingu treści, który odgrywa kluczową rolę w całej strategii marketingu B2B.

Strategia ta bazuje bowiem na działaniach content marketing’owych, których centrum stanowi strona internetowa. Treści tworzone są adekwatnie do konkretnych potrzeb wyrażanych przez zdefiniowaną buyer personę B2B, która w efekcie uzyskuje pożądane informacje w odpowiedzi na wystosowane zapytania, kierowane bądź to bezpośrednio za pośrednictwem wyszukiwarki internetowej (SERP), bądź poprzez inne kanały komunikacji – np. media społecznościowe.

Proponowane szkolenie content marketing’owe ma na celu dostarczenie podstawowej wiedzy, w jaki sposób tworzyć wartościowe i merytoryczne treści, aby były one przyjazne dla wyszukiwarki internetowej, zgodne z elementarnymi zasadami SEO, a jednocześnie interesujące dla użytkownika.

Porusza ono również zagadnienia związane z tworzeniem i dystrybucją treści w wielu kanałach komunikacji, w szczególności poprzez media społecznościowe. Odnosi się także do obszaru dystrybucji treści do użytkownika z wykorzystaniem kanałów własnych (bezpłatnych), jak również płatnych działań promocyjnych w mediach społecznościowych i nie tylko.

Zakres tematyczny szkolenia „Content marketing – podstawy tworzenia i dystrybucji treści w marketingu B2B”

Szkolenie w sposób konkretny i merytoryczny przedstawia najważniejsze informacje dotyczące podstaw marketingu treści w marketingu B2B. Nie zawiera zbędnych bloków tematycznych i mieści się w zdefiniowanym, krótkim przedziale czasowym.

👉 Czas trwania szkolenia: 4 godziny szkoleniowe (4 x 45 minut)

👉 Forma: szkolenie on-line lub stacjonarne

👇 Proponowane szkolenie content marketing’owe w swoim programie uwzględnia zagadnienia, takie jak:

✅ Czym jest content marketing i dlaczego jest on kluczowy w marketingu B2B

✅ Profil naszej persony zakupowej (buyer persona B2B) – do kogo kierujemy działania

✅ W jaki sposób tworzyć treści i na jakie aspekty zwrócić uwagę – podstawowe elementy content writing’u

  • Treści na stronę WWW – w zgodzie z podstawowymi zasadami SEO, a jednocześnie angażujące i wartościowe merytorycznie
    • Jakie narzędzia mogą pomóc w optymalizacji SEO
  • Komunikacja poprzez media społecznościowe – na co kładą nacisk poszczególne serwisy (na przykładzie Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn)

✅ Podstawowe narzędzia i nośniki informacji wykorzystywane w marketingu treści

  • Teksty i artykuły na stronę WWW – blogowe, do bazy wiedzy, aktualności, wydarzenia itp.
  • Posty / relacje w mediach społecznościowych
  • Infografiki / prezentacje
  • Podcasty
  • Filmy promocyjne
  • E-booki
  • Webinaria
  • E-mail marketing (newsletter / cold mailing)
    • Czym różni się newsletter od cold mailingu

✅ Podstawowe kanały komunikacji i dystrybucji treści w content marketingu

  • Własna strona WWW i znaczenie bloga
  • Wybrane serwisy społecznościowe (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn)
  • Płatne, targetowane kampanie promocyjne (Goodle Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads)
  • Przykładowe inne kanały dotarcia z contentem do potencjalnych klientów (on-line)
    • Współpraca redakcyjna (wortale i portale internetowe) – artykuły natywne i sponsorowane / newsy do Internetu
    • Fora branżowe, grupy dyskusyjne, „precle” itp.
    • Dystrybucja contentu poprzez płatne media center

Korzyści z odbycia szkolenia z content marketingu

👇 Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się m.in.:

  • na czym polega content marketing i jakie znaczenia odgrywa w strategii marketingu B2B
  • w jaki sposób tworzyć i dystrybucji treści w wielu kanałach komunikacji
  • jakie są podstawowe zasady optymalizacji contentu na stronie WWW (SEO)
  • z jakich narzędzi korzystać, aby Twoje działania były jak najbardziej efektywne

Tym samym proponowane szkolenie content marketing’owe pozwoli Ci zaznajomić się z podstawami marketingu treści, a w efekcie podnieść swoje kompetencje związane z tym obszarem działań promocyjnych.

Jesteś zainteresowany dedykowanym szkoleniem z content marketingu dla pracowników Twojej firmy ?

👉 Chętnie pomogę