Biznesowe bazy danych B2B to podstawowe narzędzie marketingu bezpośredniego. Precyzyjnie utworzony i wyselekcjonowany względem indywidualnych preferencji zbiór danych stanowi kluczowy element procesu dotarcia do potencjalnych partnerów handlowych, zainteresowanych nabyciem wybranych produktów lub usług.
👉 Dedykowane bazy danych, przygotowane indywidualnie pod konkretną kampanię sprzedażową, to podstawa dla procesu generowania leadów sprzedażowych.
Indywidualnie przygotowane bazy danych B2B mają zatem istotne znaczenie dla promocji produktów i rozwoju sprzedaży na rynku krajowym i eksportowym.
Biznesowe bazy danych B2B dla Twojej firmy
👉 Tworzymy dedykowane bazy danych B2B na indywidualne zamówienie !
Przygotowujemy biznesowe bazy danych na potrzeby zaplanowanej kampanii sprzedażowej na podstawie dokładnie sprecyzowanych kryteriów selekcji.
✅ To doskonałe narzędzie dla procesu generowania leadów sprzedażowych, np. poprzez przeprowadzenie kampanii cold mailowej.
Przygotowane na indywidualne zamówienie dedykowane bazy danych B2B charakteryzują się bardzo wysoką aktualnością i skutecznością zawartych w nich informacji. Poszczególne rekordy są każdorazowo na bieżąco weryfikowane w trakcie tworzenia indywidualnego zbioru.
Dedykowane bazy danych przygotowujemy na podstawie sprecyzowanego profilu buyer persony B2B. Informacje zawierają bezpośrednie dane kontaktowe osób na określonych stanowiskach, odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji w wybranym temacie (w tym także bezpośrednie adresy e-mail).
👇 Przykładowy rekord dedykowanego zbioru danych może zawierać informacje, takie jak np.:
- nazwa firmy
- dane teleadresowe
- ogólny numer telefonu kontaktowego
- adres strony internetowej
- branża, w której działa przedsiębiorstwo
- imię, nazwisko i stanowisko osoby decyzyjnej w wybranym temacie
- bezpośredni adres e-mail do wskazanej osoby decyzyjnej
Spersonalizowane działania handlowe i marketing bezpośredni
Przygotowane przez nas biznesowe bazy danych B2B to doskonałe narzędzie pracy dla działów sprzedaży i marketingu.
Dzięki niemu pracownicy działu sprzedaży mają ułatwiony dostęp do bezpośrednich danych kontaktowych osób decyzyjnych, które mogą być zainteresowane zakupem oferowanych przez nich produktów lub usług. Tym samym mogą szybciej i łatwiej skontaktować się z potencjalnymi zainteresowanymi, przedstawić ofertę i umówić spotkanie handlowe.
Natomiast pracownicy działu marketingu i osoby odpowiedzialne za promocję produktów otrzymują narzędzie, za pośrednictwem którego mogą szybko i sprawnie prowadzić akcje promocyjne produktów lub usług. Mają pewność, że docierają bezpośrednio do osób decyzyjnych wśród potencjalnych nabywców bądź wyselekcjonowanych partnerów handlowych. Taki zbiór danych może zostać znakomicie wykorzystany np. do akcji telemarketingowej, e-mail marketingu czy nawet kampanii direct mail, w trakcie której dostarczone zostaną próbki produktów bądź bardziej ekskluzywne drukowane materiały reklamowe.
- Planujesz przeprowadzić konkretną kampanię sprzedażową lub promocyjną ?
- Jesteś zainteresowany przygotowaniem dedykowanej bazy danych B2B wg indywidualnych Twoich preferencji ?
- A może chciałbyś przeprowadzić kompleksową kampanię generowania leadów sprzedażowych ?
- lub jesteś zainteresowany outsourcingiem sprzedaży Twoich produktów lub usług ?