✅ B2B – Marketing / Sprzedaż
Content marketing w B2B, czyli znaczenie treści w pozyskiwaniu klientów biznesowych
Dowiedz się jaką rolę odgrywa content marketing w B2B, tzn. w nawiązywaniu i budowaniu relacji z klientami biznesowymi oraz dlaczego właściwa strategia marketingu treści B2B jest kluczowa
Marketing B2B – czym się charakteryzuje?
Poznaj czym jest marketing B2B i jakie są podstawowe kanały komunikacji stosowane w tym obszarze marketingu.
Proces sprzedaży i etapy sprzedaży – jak zaplanować proces sprzedaży B2B?
Dowiedz się w jaki sposób zaplanować proces sprzedaży B2B oraz jakie są jego etapy. Sprawdź, jak skutecznie nawiązywać kontakty i budować relacje biznesowe.
✅ Doradztwo i outsourcing – dowiedz się więcej o oferowanych usługach B2B
No post found!
✅ Internacjonalizacja / Rozwój eksportu
No post found!
✅ Dotacje UE
3.3.2 Aktywność międzynarodowa małopolskich MŚP (RPO woj. małopolskie) – wyniki konkursu 2019
Zapoznaj się z listą projektów rekomendowanych do dofinansowania w ramach poddziałania 3.3.2 Aktywność międzynarodowa małopolskich MŚP (RPO woj. małopolskie, konkursu 2019).
1.2.3 Bony na innowacje RPO woj. małopolskie (konkurs 2020)
W okresie 29.02. – 30.06.2020 trwa nabór wniosków o dofinansowanie do Poddziałania 1.2.3 Bony na innowacje realizowanego w ramach RPO woj. małopolskiego na lata 2014-2020. Dowiedz się więcej !
1.2 Internacjonalizacja MŚP 2020 PO PW – konkurs nr 6 (1/2020)
Aktualnie trwa nabór wniosków o dofinansowanie w ramach działania 1.2 Internacjonalizacja MŚP 2020 (PO PW) – sprawdź szczegóły !
👇 Przeglądaj artykuły w wybranych kategoriach
- Bez kategorii (7)
- Business (10)
- Dotacje UE (97)
- e-learning (2)
- Eksport (11)
- GEO/AI (1)
- Marketing (26)
- Najczęściej czytane (18)
- Szkolenia (2)
Jeżeli zainteresowała Cię tematyka poruszona w artykułach blogowych i chciałbyś uzyskać więcej informacji
👉 Powiedz, które zagadnienia najbardziej zwróciły Twoją uwagę i w jaki sposób mogę Ci pomóc
About The Author
Rafał Pasterczyk RP CONSULTING
Konsultant biznesowy i interim manager – specjalizuje się w marketingu B2B, pomaga firmom budować skuteczne strategie marketingowe oraz rozwijać sprzedaż krajową i eksportową; pozyskuje i rozlicza dotacje z UE





