👇 Projekty w obszarach
✅ Outsourcing sprzedaży i marketingu B2B
Branża: Importer środków ochrony osobistej – półmaski filtrujące
Usługa: outsourcing sprzedaży B2B – realizacja procesu sprzedaży B2B (Zewnętrzny B2B Sales Manager)
Czas trwania projektu: listopad 2020 – kwiecień 2021
Zakres projektu:
- Poszukiwanie partnerów handlowych B2B (własna sieć dystrybucji: sklepy, hurtownie, sieci sprzedaży artykułów BHP i PPOŻ, podmioty uczestniczące w przetargach na dostawy ŚOI)
- Rozwój sprzedaży B2B na terenie Polski – pozyskiwanie partnerów handlowych B2B (hurt)
- Generowanie leadów B2B – zdefiniowany profil
- Tworzenie i aktualizacja dedykowanej bazy kontaktów B2B
- Cold mailing/cold calling/social selling – zdefiniowana buyer persona B2B
- Obsługa zamówień krajowych
Branża: Producent biżuterii ślubnej
Usługa: doradztwo i outsourcing sprzedaży eksportowej B2B – doradztwo w sprzedaży B2B, zaplanowanie oraz realizacja procesu sprzedaży eksportowej B2B (External B2B Export Sales Manager)
Czas trwania projektu: maj 2022 – lipiec 2023
Zakres projektu:
- Poszukiwanie partnerów handlowych do rozwoju współpracy eksportowej
- Rozwój sprzedaży zagranicznej w wybranych krajach Unii Europejskiej
- Generowanie leadów B2B – salony mody ślubnej
- Przygotowanie i aktualizacja dedykowanej bazy kontaktów B2B
- Cykliczne kampanie cold mailowe
- Cold calling w oparciu o zdefiniowaną buyer personę B2B
- Obsługa zamówień eksportowych
Branża: Producent stolarki aluminiowej
Usługa: outsourcing marketingu – Content Marketing Management
Czas trwania projektu: styczeń – czerwiec 2023
Zakres projektu:
- Zaplanowanie koncepcji ogółu działań marketingowych, prowadzenie, koordynacja
- Zaplanowanie koncepcji SXO dla powstającej strony internetowej:
- strategii SEO
- funkcjonalności strony, struktury menu i CTA
- Przygotowanie contentu na stronę internetową, mając na uwadze optymalizację SEO (m. in. opisy produktów, artykuły, linki wewnętrzne i wychodzące), dobór zdjęć i wizualizacji
- Opracowanie strategii działań marketingowych B2B w wielu kanałach komunikacji, m.in.: własny blog, social media/social selling, prospecting, generowanie leadów B2B, cold mailing, SEO/link building, SEM (Google Ads, social media), współpraca redakcyjna (branżowa), eventy (udział, wizytacja)
✅ Internacjonalizacja / Rozwój eksportu
#dotacje-i-doradztwo-biznesowe