Go to Brand, czyli poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych, realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Iteligentny Rozwój na lata 2014-2020 (PO IR 2014-2020).
Perspektywa dotacyjna 2014-2020 została zakończona, jednakże w nowej perspektywie finansowej 2021-2027 przewidziano kontynuację działań, związanych z promocją polskich MŚP na rynkach zagranicznych, rozpoczętych w ramach projektów Go To Brand.
👉 Zachęcamy zatem do zapoznania się z informacjami na temat działania 2.25 FENG – Promocja Marki Innowacyjnych MŚP
Celem realizacji poddziałania Go to Brand w konkursie w roku 2020 jest promocja rozwoju eksportu i udzielenie wsparcia finansowego na działania promocyjne określone w:
- branżowych programach promocji – 12 branżowych programów promocji
Obsługujemy kompleksowo poddziałanie Go To Brand oraz inne działania umożliwiające uzyskanie dofinansowania na rozwój eksportu:
- prowadzimy projekty na terenie całej Polski
- realizujemy projekty Go To Brand dla wnioskodawców i beneficjentów m.in. z miast: Kraków, Warszawa, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Katowice, Łódź, Białystok, Bielsko-Biała, Żywiec, Czeladź, Bytom i innych
Posiadamy ponad 10 lat udokumentowanego doświadczenia w obsłudze dotacji na rozwój eksportu.
Sprawdź zrealizowane przez nas projekty i referencje !
Go To Brand 2020
- konkurs nr 6/2020 zakończony w dniu 11 marca 2020 – ogłoszenie o konkursie
- >WYNIKI KONKURSU
Jesteś zainteresowany uzyskaniem informacji na temat Go To Brand i naszej oferty w zakresie jego obsługi ?
Go to Brand – założenia ogólne
Kto może ubiegać się o dofinansowanie?
- przedsiębiorcy z sektora MŚP, tzn. mikro, mali i średni przedsiębiorcy
- w konkursie nr 6/2020 nie mogą ubiegać się o dofinansowanie przedsiębiorcy z woj. mazowieckiego
na jakie typy projektów można uzyskać dofinansowanie?
- dofinansowanie udzielane jest m.in. na takie działania jak: udział w międzynarodowych targach, misjach gospodarczych, usługi doradcze, a także na działania związane z produkcją materiałów reklamowych (ulotki, katalogi, spoty reklamowe, filmy promocyjne, przygotowanie i tłumaczenie stron internetowych, reklama w wyszukiwarkach itp.)
- dla przedsiębiorstw, które uczestniczyć będą w programach promocji opracowanych przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii.
- Go To Brand ma na celu promowanie polskich marek produktowych poprzez Markę Polskiej Gospodarki (MPG).
Wnioskodawcy i Beneficjenci poddziałania 3.3.3 PO IR – Go To Brand – są zobowiązani do używania Marki Polskiej Gospodarki (MPG) w trakcie realizacji działań promocyjnych w ramach projektu, w tym w szczególności na stoiskach wystawienniczych (wizualizacja i projekt Panelu promocyjnego MPG).
Go to Brand – zasady finansowania projektów
Wsparcie finansowe w ramach poddziałania 3.3.3, Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go To Brand skierowane jest do:
- wybranych przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii 12 branż: biotechnologia i farmaceutyka, budowa i wykańczanie budowli, części samochodowe i lotnicze, maszyny i urządzenia, moda polska, IT/ICT, jachty i łodzie rekreacyjne, polskie specjalności żywnościowe, sprzęt medyczny, branża kosmetyczna, branża meblarska, sektor usług prozdrowotnych.
Maksymalna wartość projektu i dofinansowania
- maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych projektu wynosi 1 mln złotych.
- maksymalna wartość dofinansowania dla projektu w konkursie Go To Brand 2020 może wynieść 425 670,00 złotych (równowartość kwoty 100 tys. EUR przeliczonej zgodnie z przyjętym kursem)
Wartość przyznanego dofinansowania uzależniona jest od:
- skali przedsiębiorstwa (mikro, małe, średnie)
- rodzaju pomocy, z której Wnioskodawca planuje skorzystać (pomoc publiczna i/lub pomoc de minimis)
- dla pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego – do 50%
- dla pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego oraz pomocy de minimis na sfinansowanie pozostałych kosztów projektu – do 50%
- tylko pomocy de minimis w zakresie kosztów całego projektu:
- do 60% – dla średniego przedsiębiorcy;
- do 75% – dla małego przedsiębiorcy;
- do 85% – dla pozostałych mikroprzedsiębiorców.
Czytaj także >> Wydatki kwalifikowane; kwoty ryczałtowe; archiwum konkursów Go To Brand >> (Strona: 2)